főoldal Blog nyíl

One Way Vision fólia: kérdések és válaszok

One Way Vision fólia: kérdések és válaszok

One Way Vision fólia: kérdések és válaszok

Az elmúlt évek során egyre divatosabb fóliák kerülnek be a hazai reklámhordozók palettájára. Az egyik ezek közül a One Way Vision névre keresztelt fólia. Számtalan egyedi dolgot lehet vele kivitelezni, de igazi előnye, hogy bentről tökéletesen ki lehet látni, viszont kintről minden takarva marad a szemek elől. Az utolsó időben egyre több One Way Vision fólia dekorációra kérnek árajánlatot a cégek nyomdaipari vállalkozásunktól. Számtalan kérdést formálnak meg a megrendelés előtt. Ezeket most egy csokorba gyűjtöttük és megválaszoljuk.


Mit nevezünk One Way Vision fóliának?


A One Way Vision fólia egy lyukacsos dekorációs fólia, amely tökéletesen alkalmas ablaküvegek, üveg felületek fóliázására. A fény beszűrődését minimálisan csökkenti, így számtalan helyen alkalmazzák.


Milyen területeken használják a One Way Vision fóliát?


Mivel igen jó dekorációs eleme ezért egyre több cég választja a külső és belső üvegfelületek lefedésére. Az alkalmazott területek közül néhányat most bemutatunk.

  • Gyógyszertárak, patikák
  • Bankfiókok
  • Edzőtermek
  • Biztosító társaságok ügyfélszolgálata
  • Szépségstúdiók
  • Bioboltok
  • Élelmiszer üzletek
  • Dohány boltok
  • Egyedi terület: autódekoráció


Milyen előnyei vannak a One Way Vision lyukacsos fóliának?


A klasszikus reklámhordozó felületekkel ellentétben ez a fólia típus kiváló egy adott iroda, üzlethelyiség vagy egy bolt üveg és ablakfelületeinek fóliázására. Segítségével megjeleníthető a cég által kommunikálni kívánt marketing üzenet az emberek felé. A kommunikáció mellett biztosítja, hogy külső szemek ne lássanak be a vállalkozások helyiségébe. Ez egy szépségstúdió, gyógyszertár, bankfiók, edzőterem vagy tetováló szalon esetében nagy segítség, hiszen nem mindenki szereti, hogy az ablak mellett elhaladó járókelő lássa, hogy milyen tevékenység zajlik a falak mögött.


Mennyire tartós a One Way Vision fólia?


Számtalan cég félévente cseréli, mert a marketing üzenetek változnak és mindig az aktuálisat kell a láthatóság középpontjába tenni. A One Way Vision fólia tartóssága függ az időjárástól és a belső páratartalomtól. Azokon a helyeken, ahol folyamatosan süti a nap, ott nem lehet szavatolni a 3 – 4 éves tartósságot. Ugyan ez elmondható azokról a légkondicionált helyiségekről, ahol magas a páratartalom vagy a légkondicionáló vize érintkezik a fóliával. A gyakorlati tapasztalatunk az, hogy ideális környezetben a 2 – 4 év között lehet számolni a felrakott fólia tartósságával.

Kinek nem ajánlott a One Way Vision fólia?

Mi azoknak a vállalkozóknak nem szoktuk ajánlani, akiknél a kirakat meghatározó elem. Ide soroljuk a ruhaboltokat, zöldséges üzleteket, ajándék és virágboltokat.


Hogyan zajlik a One way Vision fólia projektek kivitelezése?


Mi a Deep Fieldnél minden egyes esetben leülünk az ügyféllel megbeszélni a részleteket. Közösen megtervezzük a fólián megjeleníteni kívánt szöveg és dekorációs elemeket. Megnézzük a felületeket, ahova a fólia felhelyezésre kerül. Kiválasztjuk a fólia típusát. Mindezek után elvégezzük a nyomtatást és a megbeszélt időpontba felhelyezzük a kiválasztott felületre.
Ha Ön szeretné a vállalkozásának irodáját, üzletét One Way Vision fóliával díszíteni, akkor keressen minket bátran. A tervezéstől a nyomtatáson át a végső felhelyezésig vállaljuk a projekt kivitelezését. Árajánlatot az alábbi felületen tud tőlünk kérni: https://deepfield.hu/kapcsolat/


Kertész László
Kreatív tanácsadó!
Deep Field