főoldal

Blog

Blog

Blog

Grafikai és nyomdai tippek, trükkök, javaslatok a professionális céges megjelenésért.
Arculati elemek a büfék és kifőzdék világában

Arculati elemek a büfék és kifőzdék világában

A vendéglátásban a vizuális megjelenés legalább annyira fontos, mint az étel minősége. A büfék és kifőzdék gyakran szűkös erőforrásokkal dolgoznak, éppen ezért kulcsfontosságú, hogy a megfelelő arculati elemekkel hatékonyan tudjanak kommunikálni a célközönség felé. Az alábbiakban áttekintjük, milyen vizuális és kommunikációs eszközöket használnak a legsikeresebb büfék és kifőzdék.

Milyen nyomdaipari eszközöket érdemes használni egy szakmai kiállításon?

Milyen nyomdaipari eszközöket érdemes használni egy szakmai kiállításon?

Manapság, amikor minden az internet virtuális világában zajlik, azt gondolnánk, hogy a személyes tapasztalások, információgyűjtés nem igazán fontos. De kiindulva az emberi ösztönből és annak súlyából, ez a szükség még egy jó darabig velünk marad, hiszen a leendő vásárlók szeretik megnézni, megfogni, megízlelni, megszagolni vagy kipróbálni az adott terméket, vagy csak személyt társítani egy partner vállalathoz. Éppen ezért a szakmai kiállítások, vásárok és partnertalálkozók népszerűsége nem sokat csökkent az elmúlt években. Ebben az írásban azt fogjuk végig járni, milyen nyomdaipari eszközöket érdemes használni egy szakmai kiállítás, rendezvény népszerűsítése érdekében.

Munkaruházat és logózható eszközök – több mint egyenruha

Munkaruházat és logózható eszközök – több mint egyenruha

Az egységes munkaruházat és a logózott kiegészítők jóval többet jelentenek egyszerű öltözködésnél. Ezek olyan eszközök, amelyek egyszerre erősítik a céges arculatot, növelik az ügyfelek bizalmát, és a csapategységet is láthatóvá teszik. Egy jól megválasztott póló, hímzett kabát vagy éppen egy logózott nyakbaakasztó nem csupán praktikus kellék: a vállalkozás mindennapi reklámhordozója. Ebben a cikkben azt mutatjuk be, hogyan segíthetik a munkaruhák és a logózott eszközök a céges egység kialakítását, milyen előnyökkel jár a nyomtatás és a hímzés, valamint milyen szempontokat érdemes figyelembe venni a stílus, a tartósság és a költséghatékonyság terén.

Habbetűk a vizuális kommunikációban

Habbetűk a vizuális kommunikációban

A vizuális megjelenés kulcsszerepet játszik a márkák első benyomásában – legyen szó cégtábláról, üzletportálról, rendezvényről vagy kiállítási standról. A habbetűk az egyik legnépszerűbb és legsokoldalúbb megoldást jelentik, ha látványos, 3D-s feliratra van szükség – ráadásul költséghatékony módon. Ebben a cikkben bemutatjuk, mit jelent pontosan a habbetű, milyen alapanyagokból készülhet, mire kell figyelni a tervezésnél, és milyen előnyei (illetve korlátai) vannak ennek a megoldásnak.

Milyen világító táblát érdemes választani az üzletünkhöz?

Milyen világító táblát érdemes választani az üzletünkhöz?

A helyi vállalkozások számára a figyelemfelkeltés kulcsfontosságú — különösen akkor, ha szeretnénk, hogy a vásárlók könnyen megtaláljanak minket nappal és éjszaka egyaránt. Erre kínál tökéletes megoldást egy jól megtervezett világító tábla, amely egyszerre praktikus és látványos reklámeszköz. Mostani írásunkban ezt a nagyszerű marketinges eszközt járjuk körbe nyomdaipari szemmel.

Kínáló pult nyomdai szemmel

Kínáló pult nyomdai szemmel

A kínáló pult, más néven promóciós pult, egy népszerű és hatékony reklámeszköz, amelyet gyakran használnak kiállításokon, promóciókon, rendezvényeken és üzletekben. Nyomdai szemmel nézve számos tényezőt kell figyelembe venni, hogy a pult ne csak esztétikus, hanem funkcionálisan is megfelelő legyen. Ebben a cikkben bemutatjuk a legfontosabb szempontokat és gyakorlati tippeket.

123 ...